cordel integrasjon mot Kredin for automatiserte purringer og direkte inkasso
"Vi hadde spesielt en større sak som var oversendt vårt tidligere inkassobyrå. De hadde hatt saken til innkreving i tre måneder uten resultat. Saken ble trukket fra inkassobyrået, og ved bruk av Kredin løste saken seg i løpet av ca. 30 dager!"
- Line Høgelid Økonomisjef, Veranda AS
Cordel - Prosjektstyring for håndverksbransjen - Integrert med Kredin
Cordel er et prosjektstyringsverktøy som er utviklet og skreddersydd for håndverkere, entreprenører, grossister og faghandel.
slik fungerer det
1. Bestill og sett integrasjon
Kontakt oss og be om tilbud på Cordel integrasjon. Integrasjonen har en etableringskostnad og en månedskostnad. Når integrasjonen er etablert, får du speilet åpne poster fra Cordel direkte i Kredin, og betalinger og kreditnotaer hentes inn fortløpende.
2. Definer din sakgsang
Når integrasjonen er etablert, er det på tide å bestemme seg for hvilket løp du ønsker å kjøre mot trege betalere. Vi gir råd og kaster ball med deg så du finner en god balanse mellom rask og kundevennlig innfordring.
3. Start saker på auto-pilot
Velg hvilke kunder du vil starte purringer eller inkassosaker mot med et tastetrykk - eller skru på full auto så systemet tar seg av det for deg. Resten går av seg selv. Du har full kontroll, og din reskontro alltid er oppdatert.
4. Få betalt
Et par dager etter at brevene har gått ut fra Kredin, kan du regne med at betalingene begynner å tikke inn på konto. Bank-integrasjonen oppdaterer betalinger, og inntekter du får fra innkrevingen bokføres i regnskapet.
5. Få inntektene
Noe av det fineste med Kredin er at du får alle rente- og gebyrinntekter fra purringene og inkassosakene selv. Derfor er det slik at de fleste Kredin-kunder tjener gode penger på å være kunde!
6. Nyt livet!
Etter kort tid vil se at alt går som det skal, at likviditeten er på topp, og ting går av seg selv. Du kan fokusere på å selge enda flere produkter, eller levere enda flere tjenester ut til dine kunder. Betaler de ikke etterpå, kan du være trygg på at du har et av Norges beste purre- og inkassoløsninger.
Purringer og inkasso på auto-pilot
I dagens næringsliv handler alt om automatisering og smart tidsbruk – outsourcing. Jo mer av dette, jo mindre verdifull tid må du bruke. I Kredin gjør du jobben med oppsett èn gang, så kan du være trygg på at resten går som det skal!
alle inntekter
til din bedrift
Som kunde hos Kredin får du alle betalinger rett til egen konto. Du får hele kravet, pluss eventuelle purre- og inkassogebyrer som påløper. I tillegg får du forsinkelsesrentene. Jo flere krav som følges opp i Kredin, jo større netto-inntekt får du.
minst mulig risiko
Når du purrer i Kredin, har du Norges raskeste inkassometode i bakhånd dersom det er fare på ferde. Ved behov kan du ta kravet ditt til rettslig inkasso hos namsmann/lensmann hele 10 uker tidligere enn inkassobyrået har mulighet til. Da gir du ditt krav prioritet, og treffer gjerne skyldner på et tidspunkt det fortsatt finnes noe penger å betale krav med.
Dine priser som cordel kunde:
Det er kvantumsrabatter på opptil 60% ved påfyll av pakker med utsendinger, inkassosaker og kredittsjekk.
Ps! Vi har egne kjedeavtaler med rabatterte priser for Rørkjøp, Norgeseliten og Elektrounion sine medlemsbedrifter!
Priser:
- Fysisk påminnelse i posten til kunden
- Svært effektiv, men mild fordringsoppfølging
- Ingen renter eller gebyrer påført kravet
- 7 dagers forfall, deretter klart for neste trinn
- Valgfritt å sende
- Purring eller varsel om inkasso sendes pr. post
- Gebyr for purring og renter tilfaller deg
- Løser de aller fleste sakene før inkasso
- Valgfritt å sende
- Maks to purringer før inkasso
- 420,- for å starte inkasso, 60,- pr utsendelse
- Gebyrinntekt på mellom kr. 105,- og 1773,-
- Forsinkelsesrentene tilfaller deg
- Norges raskeste saksgang
- Inkasso i samme system som purringer
- Gratis inkassofaglig support
- Ingen kostnad for å trekke/avslutte saker
kom i gang i dag
Vi gleder oss til du også ser resultatene av å bruke Kredin! Vil du prøve oss?
Kredin as
Grensevegen 811, 2240 Magnor
Kontakt
Tlf. 62 02 23 20 (support)
Mob. 401 67 552 (daglig leder)